Υπηρεσίες
WELLBEING

X

Κλείστε τώρα μία δωρεάν
συνεδρία γνωριμίας 30’ ΚΡΑΤΗΣΗ ΤΩΡΑ

DIET & NLP wellbeing συνεδρίες

Κατερίνα Κορακιανίτη
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος
Diet & NLP Wellbeing Practitioner

Τα στοιχεία δείχνουν ότι η πλειοψηφία των ανθρώπων που ακολουθούν μια διαιτητική παρέμβαση επαναπροσλαμβάνει το χαμένο βάρος σε διάστημα από 1 ως 5 έτη.

 Ενώ πολύ περισσότεροι είναι αυτοί που επισκέπτονται τον διαιτολόγο, ξεκινούν ένα πρόγραμμα διαιτητικής παρέμβασης και σύντομα σταματούν τις συνεδρίες.

Τι είναι, όμως, αυτό που φταίει;

Εκτός από τα γνωστά:

  • Ενεργειακό έλλειμμα
  • Μικρά και συχνά γεύματα
  • Έλεγχος της υπερφαγίας
  • Σωματική δραστηριότητα

Οι υπόλοιπες παρεμβάσεις είναι:

  • Αυτό-προσδιοριζόμενος στόχος βάρους
  • Αυτό-παρακολούθηση των συμπεριφορών
  • Εσωτερική κινητοποίηση για απώλεια βάρους 
  • Κοινωνική υποστήριξη
  • Καλύτερες στρατηγικές αντιμετώπισης και ικανότητα διαχείρισης του στρες
  • Εμπιστοσύνη στον εαυτό
  • Αυτονομία
  • Ανάληψη ευθύνης της ζωής
  • Περισσότερη ψυχολογική δύναμη και σταθερότητα

Ελάχιστες απ' τις παρεμβάσεις αυτές συμπεριλαμβάνονται σε μια κλασική διαιτητική παρέμβαση από έναν διαιτολόγο.

“Εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι ελάχιστες από τις παρεμβάσεις για μια επιτυχημένη απώλεια βάρους και διατήρηση του νέου βάρους είναι διαιτητικές”.

 

 Τι είναι οι Diet & NLP wellbeing συνεδρίες;

Οι Diet & NLP wellbeing συνεδρίες είναι συνεδρίες οι οποίες προσεγγίζουν ολιστικά τον άνθρωπο δουλεύοντας το τρίπτυχο σκέψη-συναίσθημα-συμπεριφορά. Στις συνεδρίες αυτές  μελετάμε το πώς οι υπάρχουσες επιλογές μας επηρεάζουν την ψυχοδιανοητική και σωματική μας κατάσταση και διερευνούμε τρόπους που θα οδηγήσουν σε διαφορετικές επιλογές.

Στις Diet & NLP wellbeing συνεδρίες δουλεύουμε τα παρακάτω:

  • Υγιεινή διατροφή
  • Θέσπιση στόχων 
  • Αυτό-παρακολούθηση
  • Έλεγχο παρόρμησης
  • Τροποποίηση μοτίβων διατροφής και άσκησης
  • Διαχείριση απροσδόκητων στιγμών
  • Γνωσιακές συμπεριφορικές στρατηγικές
  • Διαχείριση stress
  • Αναγνώριση και αντιμετώπιση του εσωτερικού αρνητικού διαλόγου
  • Αναγνώριση και αντιμετώπιση δυσλειτουργικών λεκτικών μοτίβων που δείχνουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε και αισθανόμαστε για το σώμα και την εικόνα σώματος.  

 

 

Σε ποιους απευθύνονται οι Diet & NLP wellbeing συνεδρίες;

Οι Diet & NLP wellbeing συνεδρίες απευθύνονται σε:

  • Άτομα που έχουν κάνει πολλές φορές δίαιτα και συνεχώς παίρνουν και χάνουν βάρος.
  • Άτομα που παρατούν τη διαιτητική παρέμβαση πριν φτάσουν στον επιθυμητό στόχο.
  • Άτομα που παρατούν τη διαιτητική παρέμβαση μετά το πρώτο "κόλλημα" της ζυγαριάς.
  • Άτομα που έχουν παρατηρήσει ότι συνδέουν την κατανάλωση φαγητού με συναισθηματικές καταστάσεις.
  • Άτομα που νιώθουν ότι δεν έχουν τον έλεγχο της διατροφής τους (ανεξαρτήτως βάρους).
  • Γενικά, για άτομα που θέλουν να βελτιώσουν τις διατροφικές τους συνήθειες και συμπεριφορά.

Ζούμε σε μια εποχή που όλοι αναζητούμε την ευεξία, ωστόσο η ευεξία δεν είναι μια στατική κατάσταση στην οποία θα φτάσουμε κάποια στιγμή.

 Η ευεξία είναι μια συνεχής διαδικασία επιλογών που μας οδηγούν σε μια πιο υγιή και χαρούμενη ζωή.

“Η ευεξία είναι επιλογή, τρόπος ζωής, διαδικασία, ένα αποδοτικό κανάλι ενέργειας, μια ολοκλήρωση του μυαλού, σώματος, πνεύματος και της αποδοχής του εαυτού”. 

John Travis

Τι λένε οι άνθρωποι που βίωσαν τις DIET & NLP wellbeing συνεδρίες:

''Το σημαντικότερο που έχω μάθει έως τώρα από τις συνεδρίες μου με την Κατερίνα είναι ότι η διατροφική μου συμπεριφορά είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον ψυχισμό μου, τον τρόπο με τον οποίο βλέπω τον εαυτό μου και τελικά τον τρόπο που βλέπω την ίδια τη ζωή. Βρήκα έναν καινούριο δρόμο μετά από χρόνια αυτομαστιγώματος και αποτυχημένων προσπαθειών με τις κλασικές δίαιτες. Διότι, τώρα δεν κάνω δίαιτα, μαθαίνω να τρέφω και να φροντίζω τον εαυτό μου με στόχο την υγεία, την ευχαρίστηση και την καλή διάθεση, όχι μετρώντας θερμίδες. ''

"Κατερίνα Α."

"Η μαγική τριάδα"! Αυτή ήταν η φράση που μου θύμιζε και μου τόνιζε διαρκώς η Κατερίνα κάθε φορά που είχαμε συνεδρία: Να κάνω τριάδες, να αποτελείται δηλαδή το εκάστοτε γεύμα μου και από τις τρεις βασικές διατροφικές ομάδες. Και πράγματι, το κλειδί στο θέμα "σωστή διατροφή" αυτό είναι: να μην στερείσαι τίποτα προσέχοντας πάντα την ποσότητα. 

Πέρα όμως από το γεγονός ότι έμαθα να τρώω σωστά, μιας και λόγω στερητικών διαιτών κατέληξα να έχω τάσεις υπερφαγίας, έμαθα να απολαμβάνω το φαγητό μου, να τρώω το εβδομαδιαίο γλυκό μου δίχως τύψεις και ασφαλώς να νιώθω πολύ πιο χαρούμενη. 

Κάτι τέτοιο δε θα το είχα καταφέρει μόνη μου. Η προσέγγιση της Κατερίνας ήταν και είναι εντελώς διαφορετική από τις συνηθισμένες. Κι αυτό, γιατί αυτό που την απασχολεί δεν είναι ένα μεσοπρόθεσμο και επιφανειακό αποτέλεσμα π.χ. μόνο το αδυνάτισμα, αλλά η υιοθέτηση υγιών διατροφικών συνηθειών. Μπορεί βέβαια ο πρωταρχικός στόχος να μην είναι το αδυνάτισμα, αλλά εν τέλει αυτό μετατρέπεται σε παράπλευρο κέρδος.

Σε όλα αυτά συμβάλλει η συνεχής κατάρτιση και ενημέρωση της Κατερίνας, η οποία καταφέρνει να εμπλουτίζει την κάθε συνεδρία με νέες πληροφορίες, προτάσεις και συμβουλές δουλεύοντας πάντα και με το κομμάτι των συναισθημάτων.

Πίσω λοιπόν από τη "μαγική τριάδα" της Κατερίνας κρύβεται μια πολύ πιο βασική τριάδα... το τρίπτυχο σκέψη-συναίσθημα-συμπεριφορά! Και με βάση αυτό ακριβώς το τρίπτυχο κινείται η Κατερίνα και γι' αυτό και τα αποτελέσματα είναι μακροπρόθεσμα.''

''Δανάη"